Followers

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater

Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater


Shaheizy Sam Persis Samurai di Masquerade Party Media Hiburan

Posted: 30 Dec 2010 06:27 PM PST

Sebagai penutup tirai 2010 dan sekaligus bersempena dengan sambutan tahun baru 2011 yang akan muncul tak lama lagi, Media Hiburan telah mengadakan parti yang bertemakan Masquerade di Menara KL semalam.

Budiey turut dijemput untuk menghadiri kemuncak acara bagi majalah mingguan nombor satu di Malaysia ini. Terima kasih kepada editor, Cik Meen yang sudi menjemput Budiey.com. Serta tak lupalah semua sekalian rakan media yang berlindung di balik majalah ini.

Budiey difahamkan sebanyak 250 orang tetamu hadir di parti hujung tahun ini. Artis pun memang ramai juga yang sanggup menyewa baju & kostum untuk melaram sakan. Belum tengok lagi kehadiran pembaca yang semuanya memang ada kelas lah. Memang berbaloilah diorang ni dipilih menerusi satu pertandingan di Facebook.

Baik pembaca dan artis, semuanya hadir dengan mengikut tema yang ditetapkan. Nampak memang sangat meriah. Macam-macam fesyen boleh kita tengok.

Foto: Seperti juga Fafau, Shaheizy Sam juga turut menggayakan fesyen ala samurai Jepun. Memang padan dan sesuai dengan raut wajahnya yang tak ubah macam orang Japanese. Memang kacak bergaya, gagah perkasa seperti pahlawan samurai yang punya pesona.

Shaheizy Sam

Shaheizy Sam

Shaheizy Sam

Shaheizy Sam

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Party Masquerade Media Hiburan
  • Trivia: Siapa Nama Penyanyi Ni?
  • Fara Fauzana Pakai Kimono di Party Masquerade Media Hiburan
  • Lirik Lagu Persis Mutiara – Mila AF5
  • Mila AF5, Juara Yang Sedang Laris
  • Gambar Eksklusif Siti Nurhaliza di Post Party AIM14
  • Gambar Birthday Suprise Party Hannah Tan
  • Gambar Selebriti di Party GLAM Swinging 60′s
  • Drama Ali Din Lakonan Fazren Rafi, Umie Nazira, Hans Isaac, Vanidah Imran
  • Sekitar Persembahan Pentas Party EH! 20 Yang Anggun
  • Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

    Fara Fauzana Pakai Kimono di Party Masquerade Media Hiburan

    Posted: 30 Dec 2010 10:20 AM PST

    Sebagai penutup tirai 2010 dan sekaligus bersempena dengan sambutan tahun baru 2011 yang akan muncul tak lama lagi, Media Hiburan telah mengadakan parti yang bertemakan Masquerade di Menara KL semalam.

    Budiey turut dijemput untuk menghadiri kemuncak acara bagi majalah mingguan nombor satu di Malaysia ini. Terima kasih kepada editor, Cik Meen yang sudi menjemput Budiey.com. Serta tak lupalah semua sekalian rakan media yang berlindung di balik majalah ini.

    Budiey difahamkan sebanyak 250 orang tetamu hadir di parti hujung tahun ini. Artis pun memang ramai juga yang sanggup menyewa baju & kostum untuk melaram sakan. Belum tengok lagi kehadiran pembaca yang semuanya memang ada kelas lah. Memang berbaloilah diorang ni dipilih menerusi satu pertandingan di Facebook.

    Baik pembaca dan artis, semuanya hadir dengan mengikut tema yang ditetapkan. Nampak memang sangat meriah. Macam-macam fesyen boleh kita tengok.

    Antara yang mencuri perhatian Budiey ialah pengacara dan penyampai radio terkenal iaitu Fara Fauzana yang hadir dengan baju Kimono. Memang comel kan?

    Fara Fauzana

    Fara Fauzana

    Fara Fauzana

    Fara Fauzana

    Click on the following buttons to share this article with your friends:

    Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Party Masquerade Media Hiburan
  • Gambar Fara Fauzana & Didie Alias Hos Melodi Raya 2010
  • Siapa Tetamu Fara Fauzana Dalam Alahai Fafau
  • Gambar Fara Fauzana di Red Carpet ABP 2008
  • Gambar Fara Fauzana di Road Show Siri Hot FM
  • Gambar Fafau Da Sasau Pakai Baju Tema Deepavali
  • Trivia: Siapa Nama Penyanyi Ni?
  • Trivia: Fara Fauzana Suka Cermin Mata D&G
  • Gambar Terbaru Fara Fauzana Sedang Bercuti
  • Gambar Fara Fauzana di Rumah Terbuka SimplySiti
  • Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

    • Digg
    • Del.icio.us
    • StumbleUpon
    • Reddit
    • Twitter
    • RSS

    0 Response to "Sensasi Selebriti | Berita Hiburan, Gossip Artis, Gambar Selebriti Terbaru, Filem, Muzik, Video & Teater"

    Catat Ulasan